Tack för mig

2014-09-25
Efter över 20 år i politiken och de sista 4 som KSO (Kommunstyrelsens Ordförande)har jag bestämt mig för att trappa ner Det känns härligt att få sluta som KSO efter 4 fantastiska år tillsammans med våra 3 allianspartier. Vi har genomgått och genomfört så mycket och är så tacksam att jag fick uppleva detta och styra Upplands-Bro Kommun i en helt annan riktning. Vi har inte alltid tyckt lika men alltid lyckats förena oss till slut, det är stort och det ska alla ha heder av.
Speciellt tack till gruppledarna Yvonne Stein FP, Janne Stefanson KD och Christina Brofalk C
Moderaterna kommer under hösten att välja en ny M företrädare som ska leda oss tillsammans med Alliansen mot valvinst 2018. Jag älskar mitt parti även om vi inte alltid har precis samma åsikt, så jag stannar i KF (kommunfullmäktige) så länge mina kära partikollegor vill ha mig där som senior advicer. Tack alla ni som stått vid min sida i med och motgång, det har varit en underbar tid. Nu tar en annan tid över med mera barnbarn och engagemang för människor med Neuropsykiatriska funktionshinder och kanske en bok om Almare Stäket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0