Tillbaka i Upplands-Bro

2009-08-03

 Härligt att börja jobba på riktigt igen. Ja för under sommaren försöker jag läsa på och sätta mig in i saker som jag inte hunnit med så helt släpper jag inte politiken. Denna sommar har jag satt mig in i enerig, klimat, utsläppsrätter, kyotoavatal, elcertifikat och mycket mer. Den jag lärt mig allt detta av är delvis vår valledare Per Thorsell och det har varit fantastiskt intressant.  Tack Per!

Annars är det egentligen konstigt att man lämnar Upplands-Bro på sommaren för det är verkligen en sommarkommun med all sin natur, alla stränder, allt vatten och all landsbygd. Vi borde verkligen vara Stockholmarnas sommarutflykt.
Vi får jobba med det när vi tar över 2010. Hoppas vi då kan lämna denna parentes vi befinner oss i politiskt och även i Upplands-Bro  bilda en allians med fyra partier M C KD som jag tror att medborgarna vill hoppas verkligen FP vill det också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0